Spangsbjerg Møllevej 16D, 6715 Esbjerg N - Find vej

RING FOR TILMELDING

Kontakt mig på tlf.: +45 27 29 24 89 eller e-mail: jesper.hillerup@gmail.com

Kørekort til bil​

Jeg er medlem af Dansk kørelærer union, som hele tiden arbejder på forbedringer af køreuddannelsen, og samtidig arbejder for at højne trafiksikkerheden her i landet og på erupæisk plan via EFA, og i norden via NORDISK TRAFIKSKOLE UNION, ligeledes er der både garanti og anke-nævn for dig som vælger en kørelærer er medlem i DKU.​

Bilen er en T-Roc Sport med klimaanlæg - det er en "nem kørt bil" ikke for lille, ikke for stor, dvs. små blinde vinkler og godt udsyn, en god solid mellemklassebil der klarer opgaven fint og eleverne er glade for den.

Teorilokalet ligger på Spangsbjerg Møllevej 16D ikke langt fra Fakta, Møllekroen og Toscana Pizzaria.

LOVPAKKEN HOS Hillerup`s Køreskole

• Teori 35-36 teorilektioner (fri teori 3mdr.)
  • 4 lektioner på manøvrebane her i esbjerg,incl. forsikring
  • 16/17 lektioner i manøvre på vej (betaler man lovpakken i et hug=1 Gratis kørelektion)
  • 4 lektioner på køreteknisk anlæg i Varde
  • gratis lån af teoribogen+lyd cd-rom
  • incl. leje af bil til 1 køreprøve (koster ofte 600kr andre steder)

Pris: ​15.000 kr.

Holdstart

Herunder kan du se et overblik over hvornår jeg starter hold til de forskellige kategorier.

Bilkørekort

Ring vedrørende holdstart

Tilmeld dig vores hold her

Udfyld nedenstående formular og du vil få besked 14 dage før holdstart.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Hillerup's Køreskole
​v/Jesper Hillerup Jensen